DAGENS FRÅGA


ah förra dagens fråga gick ju inte så bra ! xD
så vi gör ett nytt försök och jag försöker komma på en bättre roligare fråga att svara på ! :D
såå ...
dagens fråga lyder såhär:
vad tycker ni om att sommarlovet närmar sig sitt slut? Längtar ni lite efter att få börja skolan eller vill ni ha sommarlov i några månader till?

Emmie svarar på dagens fråga:
Jag tycker att det skall bli roligt att träffa alla kompisar igen, men att plugga inför läxor och prov är inte lika lockande. Självklart hade jag gärna haft sommarlov ett tag till , men samtidigt så träffar man ju kompisarna 5 dagar i veckan i skolan vilket jag inte gör på sommarlovet xD

Kommentarer
Postat av: Emelie W

Jag både längtar och förfasas över skolstart. Är halvt livrädd för högskolan som börjar i höst och vill INTE att sommarlovet ska ta slut haha ;) Längtar nog till grafisk designutbildningen och lite spännande kanske engelskan blir, men samtidigt hjälp - åka till Göteborg och Trollhättan och fixa dessa studier...

2010-08-15 @ 20:34:50
Postat av: Anonym

Tycker som emmie på detta inlägget ;)

2010-08-15 @ 22:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

TILL BLOGGENS STARTSIDA
RSS 2.0