DAGENS LINDA-TRÄNING

japp ,
idag vare träning för Linda Magnusson! :D
Jag red fram en runda ute med Miriam och Shakür , trevligt värre ^^
sen red jag bort till paddocken och hon fortsatte en annan sväng.
iaf , när ja började rida så jobbade jag mycket med att han skulle ha ett bra tempo så att ja slipper driva hela tiden ,
ah men lycka till lixom ?! -.-
då blev han aspigg och det var jättejobbigt att jobba ihop honom .
o ja bara önskade att Linda skulle komma ! x)
aja , tyvärr så var Linda lite försenad för hennes träning hade dragit ut lite på tiden.
men hon kom allt och träningen började!
i början var han jätte jobbig :s
o i galoppen var han JÄÄÄTTE SEG , och då går han i otakt ,
så jag fick rejsa några långsidor och DÅ vaknade han värkligen ! x)
men fortfarande lite jobbig . .
o så hoppade Linda upp på honom och DÅÅÅÅÅÅ ni !
han gick i jätte hög fin form , arbetade grymt med bakbena och hon gjorde några ökade traver då han faktiskt ÖKADE riktigt fint ! :'D
sen fick jag hoppa upp och då var han jätte fin :)
höll knappt ngt i tygeln o han gick o bar sig själv lixom i en jätte fin o hög form ! x)
ah , så lektionen slutade riktigt bra ändå trotts den jobbiga början ,
sen så skrittade jag av och tog upp honom och svampade av hela honom (han var svettig överallt stackarn)
sen gick jag upp med honom till hagen o släppte in honom med Avalon :)
de första natte gjorde var att leta upp en perfekt plats att rulla sig på ,
och Avalon hänge på o båda rullade sig ! x)
såå söta !
sen så gick han o drack :')
ah sen satte jag mig vid paddocken o tittade när Linda höll lektion för Malin och Vanessa, sedan Freja och Larina :)
nu har ja ätit lunch ,
får se vad jag gör sedan . . :D
men nu skall jag ta en liten "fikapaus" o ta en ballerina kladdkaka , MUMS ! :)
jag skall bara hämta sladden sedan så kan ja ladda upp lite bilder ja tagit idag ! :D
KRAM
/EMMIE

EMMIE ♥ NATHAN

Kommentarer
Postat av: Theresé och Barifay

så roligt att det gick bra :D

2010-08-15 @ 15:22:20
URL: http://barifaytherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

TILL BLOGGENS STARTSIDA
RSS 2.0