DAGENS TRÄNING (L)

träningen idag gick HUR BRA SOM HELST ! :D
jag och malin red ju upp till stallet , så han var väldigt framskrittad = bra ! :D
aja , iaf så rider vi in i ridhuset och jag börjar i skritten :)
rider upp till A och gör EN skänkelvikning , o när ja kmr ut på långsidan så bara "klick" så lossnar han o blev hur mjuk som helst i nacken typ :'D <3
o sen fick jag ju självklart jobba igång bakdelen också ,
o när ja väl fått igång allting så var han värkligen helt KLOCKREN ! :D
han gjorde asfina skänkelvikningar , ryggningar , öppnor och till och med slutor (men längs med väggen då)
asså , ja blir så himla glad över att det gått så bra ändå , ja kan lixom gå tillbakao gämföra när ja fick han , han kunde knappt göra skänkelvikningar , ryggningar osv
o nu är han bara så duktig ! :D

min bebis :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

TILL BLOGGENS STARTSIDA
RSS 2.0