EN SKRITTUR I SKOGEN ÄR INTE FEL !

eftersom natte fått vaccinations-spruta så skall han ju ta det lugnt i 3 dagar :)
så idag skrittade jag ut på en liten härlig tur i skogen barbacka.
jätte mysigt. (y)
när vi kom tillbaka fick natte stå lite i sin box o käka hö medans ja smörjde kieffer tränset o hoppsadeln
jag är alltför dålig på att smörja , :/
men nu skall ja försöka smörja tränset varje dag o sadeln typ 1-2 ggr i veckan :p
ÄR NI DUKTIGA PÅ ATT SMÖRJA UTRUSTNING/GÖR NI DET REGELBUNDET? :)'
sen så gjorde ja lite små strechningsövningar med honom , och så kliade jag honom lite , han tycker det är jätte skönta tt bli kliad precis där örat börjar, kliar ja i vänsterörat så lixom lutar han huvudet åt vänster :')
sen när ja gick hittade ja en björnbärs-snår där ja stannade o tog några björnbär (a)
men precis när ja skall gå hem så börjar det regna , o när ja kommer ut på vägen så öppnar sig hela himlen ?! :s
helt gaaalet var det !!
o när ja kom hem så såg det ut som om jag hoppat i havet med kläderna på , så blöt var jag :S
nu har jag ätit middag ,
så nu spenderar ja la kvällen vid datan ^^
får hitta på ngt roligt att blogga om ! :D
ha det bäst!
KRAM EMMIE

Kommentarer
Postat av: Theresé och Barifay

mysigt i skogen :D

jag började smörja träns och sadel, det jag hade använt typ en vecka, så glömde jag och orkade inte ;)

2010-08-17 @ 20:00:46
URL: http://barifaytherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

TILL BLOGGENS STARTSIDA
RSS 2.0