FÖRSTA SKOLDAGEN

ja , första skoldagen idag då ! :)
thea kom hem till mig vid 20 i tolv och så gick vi mot skolan tsm
på vägen så mötte vi upp johanna , amanda , emelie och erika och vi gick tsm bort :)
väl framme så träffade man allt folk , trevligt trevligt ! :D <3
under typ hela dagen har vi planerat klassrumsregler , gått igenom schemat för veckan , fått platser och skåp (jag fick ett skåp längst upp igen , MOUHAHAHA)
fått lite pennor och sådant ;)
och nu så har de delat in oss i "havet" och "fjället" :s
hahaha men värsta grymt , på nedervåningen går en nia och en sjua och på mittenvåningen där jag går (beta, ja kmr aldrig sluta säga det xd) där går båda 8:orna ! (H) 
och längst upp går en nia och en sjua !
och nu heter vi 8C ?!?!?!?! :o

jahapp , såhär stod det på våran dörr xD

ah , sen fick vi sluta vid 2 ist för halv 3 !! :D
sen gick jag upp till stallet , men skriver mer om vad som hände i stallet i ett annat inlägg ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

TILL BLOGGENS STARTSIDA
RSS 2.0