"LA" REDO !

träningen gick bra idag :)
inte sådär överdrivet bra så att man nästan sprängs utav lycka , utan lixom ah bra så man är nöjd med sig själv och hästen :D
jag och Malin tränade LA:1 tsm , malin red det för första gången och jag måste säg att det såg hur FINT ut som helst ! =D
natte den lilla skrutten gick också bra ;) <3
gjorde jättefina skänkelvikningar , ryggningar och galopp ifrån skritt :)
nu skall jag abra finlira en massa massa masssssssaa ! :D
så det var två glada och taggade ryttare som skrittade av sina trötta och duktiga pollar en sväng i skogen ;)
härligt!
vi såg en "tiger" trollslända ?! :o
den var gul och svart randig !
har nog aldrig sett en sådan förut ?! xD
sen när vi tränat ställde vi in pollarna i sina boxar och så fick de lite hö att tugga på :d
sen fick vi lunch i stallet , toppen för jag är iprincip alltid hungrig när jag har tränat hårt ! (y)
sedan så plockade vi lite hallon för vi skulle göra en paj.
japp , sen så red vi tillbaka pollarna till hagarna :)
ahha och vanessa den lilla busan rullade sig , så nu har Malin att borsta ! MOUHAHAH !
har förrästen lite gosiga bilder från idag , tror ja laddar upp dem nu ! :D
ha en fortsatt trevlig kväll ! :D
/EMMIE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

TILL BLOGGENS STARTSIDA
RSS 2.0