lite färg gör väl inget . .

hahah rubriken passar värkligen till dagen ! xD
har tillbringat hela dagen till att måla dommarbåset rött med jessi och sara :)
haha , slutade med att jag hade en stoor fet röd fläck på mina byxor -.-
men jag tog min hämnd rätt bra (a)
får se om jag orkar ladda över bilderna från tävlingen och så idag ,
men jag är på ett jätte trött humör och jag orkar värkligen inte blogga idag :s
ksnk för att jag haft fullt upp med så mkt ! xD
men kmr inte bilderna idag så kmr de antagligen i morrn :)
tror inte att det blir ngn ridning idag , men abolsut i morgon ! :D
för då skall jag inte kladda ner mig med färg ! x'D
ha en härlig kväll för det skall jag ! ^^
/EMMIE

HAHAHAHA jag var absolut tvungen att ladda upp denna bilden ! xD

Kommentarer
Postat av: warnmark -Hästblogg

Fin blogg du har :)

2010-08-02 @ 12:43:31
URL: http://warnmark.blogg.se/
Postat av: Karin

vem e fransan????

2010-08-07 @ 09:18:35
URL: http://www.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

TILL BLOGGENS STARTSIDA
RSS 2.0