LUNCH INLÄGG

tjabba tjena hallå! :D
nu är klockan 1 och jag skall äta lunch nu :)
i morse vaknade jag vid 9 , gick upp o kollade på tv (a)
sen fick jag för mig att ja skulle ut o plocka björnbär på ett ställe ja såg igår när ja var ute o red i skogen :D
så ja tog en platsskål och gick ut i skogen med mina crocks ! xD
hittade asmycket björnbär o fyllde hela skålen! :)
så ikväll blire antagligen paj 8)
men jag rev mig väldigt mycket ! XD
urs urs.
o så går ja i ett björnbärs-snår bredvid en stora hage där lektionshästarna går o en hage bortom den går natte o avalon.
men man kan inte se hagarna för det är massa träd ivägen xD
o så hör jag bara hur det dundrar i marken.
o ja ba "ööuumm, HÄSTARNA!!"
o så ser ja att det är natte o avalon som springer , ?! :S
o ja vet inte vrf ?
så kommer ja närmre , så ser ja att det är massa jordgetingar som är efter dem !! :o
o ja har inte ngn grimma eller ngt :/
så ja lånar en grimma av ridskolehästarna o tar ut natte o går till stallet med honom ,
sen gick ja upp för att hämta avalon , men då värkar getingarna vara borta för han står helt lugnt under ett träd och betar lite ,
så ja gick ner igen och gav natte lite hö att tugga på :)
ah så kl 3 skall jag och malin skritta ut en sväng , mysigt mysigt ! :D
och nu kom ja på vad ja skulle skriva ,
JAG SÅG EN ORM IDAG ! :O
haha ,fast det var en snok , MEN ÄNDÅ ! xD
ja ahr la ingen fobi för ormar , men ja tycker att de är sjukt äckliga :S
insekter av olika slag tycker ja också är äckliga.
HAR NI NÅGON FOBI FÖR NÅGOT ?
ja bloggar mer ikväll oså laddar ja in bilderna från mobilen , knsk tar lite på bilder på min o malins ridtur också ! :D
KRAM EMMIE


Kommentarer
Postat av: Jossie

SV: Igår va det 73 unika (A) Men förutom första dagen som är 81 :D

2010-08-18 @ 13:25:29
URL: http://jossieochjessie.blogg.se/
Postat av: Jossie

SV: Det va faktiskt 77 unika igå, såg ja nu :D

2010-08-18 @ 13:25:56
URL: http://jossieochjessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

TILL BLOGGENS STARTSIDA
RSS 2.0