MORGON BLOGGAR

god morgon bloggläsare :)
idag blire sista träningen för anna innan hon åker till danmark , sorgligt :(
fick ju komentarer om att jag skulle lägga ut tävlings resultat från att jag fick natte tills nu! :D
och visst kan jag göra det , har faktiskt tagit fram min stora pärm med protokoll , så nu skall ni få se vilken skillnad det är från när ja började :)
ja tar nog kvällen till att göra det inlägget , så se fram emot ikväll ! :D
nu skall jag nog åka och handla lite :)
om ja fyndar ngt så knsk ja slänger upp ngn bild elr så =)
/EMMIE

Kommentarer
Postat av: Malin

Kan inte kommentera på " tävlingsinlägget" spå gör det här ist:D men det var kul att läsa :) du har inte möjligtvis filmer på 72% ritterna?? Hade varit skitkul att se :D !

2010-08-09 @ 22:29:26
Postat av: Anonym

Kul att läsa!! :D

2010-08-09 @ 22:29:50
Postat av: Anonym

Åker anna för gott eller bara ett tag?

2010-08-09 @ 22:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

TILL BLOGGENS STARTSIDA
RSS 2.0