NI KAN INTE GISSA VAD JAG GJORDE IDAG !! :D

joo ni ,
idag så HOPPADE jag !! :D
ååh vad roligt det var.
det började med att jag red ut för att rida intervaller :)
ja , så jag började med intervallträningen (för en som inte vet vad intervaller är så är det typ när man rider mot klockan, man bestämmer typ att man skall galoppera i 2 min , o sen skrittar man .. o trava i 2 min o sen skrittar man ah osv, man kan göra det ute eller i ett ridhus/paddock) :)
och sen blev jag bara SÅÅÅÅ sugen på att hoppa så jag red in på massa olika stigar där jag vet att det finns nerfällda granar och hoppade över dem ! :D
hoppade över en gran som var mellan 60-70 cm :D
o sen hoppade jag över ett stockhinder typ med två stockar längst ner och en stock ovanpå dem :)
o sen hoppade jag över bara stockar typ =)
och natte tyckte det var hur kul som helst och var jättepigg ! :D
han vägrade inte en enda gång och jag var inte det minsta nervös elr ngt ! :)
allt kändes bara så himla rätt =D
haha fasen , lätt att ja skall vara med på ngn clearround snart !!! :D
/EN GLAD EMMIE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

TILL BLOGGENS STARTSIDA
RSS 2.0