SNÄLLA RÖSTA !!! :D


haha lite kul , jag var ju med i veckans häst i julia lundgrens blogg,
och nu blev det såhär att det står lika mellan mig och en till ! O.o
alla röster har nollställts ,
SNÄLLA GÅ IN PÅ DENNA LÄNKEN :
http://enhoppryttare.blogg.se/2010/august/final-i-veckans-hast.html
och komentera (du röstar med att skicka en komentar)
och rösta på min bild ! :D
jag är bidrag nr 1 , så ni kan typ skriva "röstar på nr 1"
TACK ! :'D
det vore guld värt ! :)
(bilden ovan är den jag är med och "tävlar" med ^^)
BILDEN ÄR TAGEN AV CECILIA JACOBSON ! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag röstade på dig ;) Din bild va mycke finare! <3

2010-08-05 @ 20:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

TILL BLOGGENS STARTSIDA
RSS 2.0