tävling

tävlingen gick sådär :)
han var helt underbar på framridningen , och så fort vi kmr in på banan så dör han ! xD
och jag sitter och driver som en IDIOT !
det gick inte så bra i den klassen , fick 60% :/
i LB:1 var han seg , och han bröt av två ggr i galoppen ! ._.
men ändå fick vi 68% och hamnade på en 6:e placering :D:D
så jag är nöjd ändå ! :)
har inga bilder från tävlingen , ;/
ngn som har ngra bilder får gärna skicka dem :D
vet inte vad jag skall göra idag , får se helt enkelt ! :)
men ni får hare gött !
(psst , nu har jag räknat min plaketter och jag har nu 20 st! :D)

Kommentarer
Postat av: michelle den bästa

graatttis :D

2010-08-01 @ 21:54:18
URL: http://michellepetursson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

TILL BLOGGENS STARTSIDA
RSS 2.0