UTERITT . . OCH SEN KOM REGNET ._.

idag red jag ut med malin :)
vi red upp till sjön och hade bara roligt med pollarna :D
pollarna var väldigt pigga idag!
men precis när vi nästan var uppe vid sjön börjar det regna , och vi ba "neeeeej"
och så rider vi hemåt och hinner in med bara några minuter till godo innan det börjar spöregna :s
där hade vi rejäl TUR!
sen så fick pollarna gå in i sina boxar och keka mat :)
så pysslade vi lite i stallet och sen gick vi ner till ridhuset och kollade på några som red.
sen så hjälpte vi till att göra iordning grejer inför i morrn :D
nu har jag ätit middag ,
jaa ,
sen blire fruktsallad , muummmmaa 8D
och till fruksalladen så blir man lite onyttig med en klick grädde (a)
men det tkr jag är väldigt gott :p








HUR ÄTER NI ERAN FRUKTSALLAD ? :)

Kommentarer
Postat av: Saaaarraaahh ..<3

grädde 8D

jag äter min fruktsalad med lite grädde :D<3

2010-08-28 @ 16:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

TILL BLOGGENS STARTSIDA
RSS 2.0