VISSTE DU DETTA ?!

i detta blogg inlägg tänkte jag skriva 5 saker om mig och natte som ni kanske inte visste ! :D
kan bli hur gaaalet som helst ! XD
aja , enjoy ! :D

EMMIE
1. Jag avskyr värkligen minttuggumi andedräkt :s
2. Jag tycker mycket om att måla och spela piano (tyvärr har ja slutat i piano eftersom ja känner att ja inte hinner :/)
3. Att jag satsade mest på hoppningen i början när jag fick nathan
4. Jag får JÄTTELÄTT dåligt samvete och har svårt att säga till om det är ngt.
5. Jag tycker att apelsin och klementin luktar äckligt , och om jag skall äta klementin elr apelsin så skall den vara SUR!


NATHAN
1. Om det kliar på natte och man kliar där så får han "elektrisk mule" och om du lägger fram handen , armen ah vad som helst så gnuggar han mulen mot det :')
2. Natte visar ofta ögonvitorna när han han blir rädd eller skall få mat ! XD
3. Om natte är på lekhumör så kan man leka jage med honom! :D Han tycker det är skitkul o springer efter en , o stannar jag och kutar åt andra h¨llet typ hoppar han upp i luften o vänder om o kutar efter ! x')
4. Natte är vääääldigt harig och blir rädd för måånga saker :)
5. Natte älskar hallon! :D


hihi jag och natte för LÄÄÄÄNGE sedan ;) awwi vi var småttingar :')


Kommentarer
Postat av: jessieeeeeeee :DDDD

Jag visste ALLT förutom att natte gillade hallon!! 8DDDD

2010-08-15 @ 11:10:51
URL: http://jossieochjessie.blogg.se/
Postat av: Josefine

Apelsin och klementiner ska vara sura, håller med :D annars är de äckliga xD

2010-08-15 @ 13:13:03
URL: http://jossieochjessie.blogg.se/
Postat av: Theresé och Barifay

på dej visste jag nr 2, 3 o 5



på natte visste jag nr 1, 2, 4 o 5

2010-08-15 @ 15:19:31
URL: http://barifaytherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

TILL BLOGGENS STARTSIDA
RSS 2.0