ÄNTLIGEN !

gud , ÄNTLIGEN helg !
har vart en rent av förjävlig vecka för mig :s
ursssh , ne inte min vecka helt enkelt.

hade prov idag det gick faktiskt bra ;)
o sen fick jag veta slutbetyget i bild som blev ett MVG ! :D
så det var ju lite lycka i min deppiga period 8>

idag så red jag dressyr i . . .  hoppsadel och jag säger bar FYFAN !
HAHAH det gick så långt som till traven men sen funkade det ju inte alls!
urs urs urs att förstöra ett ridpass så hahaha , ne men det kändes väldigt onödigt så jag red bara i en halvtimma.

i morrn drar jag och julshöppar med min kära lilla jessie :)
bilder kommer om så önskas.
sen skall jag köra ett riktigt hårdingpass på nattsson!
hade ju vart kul om ja fick med mig ngn som kan filma , vem vet ;)

nä nu ska ja bara chilla , kolla flickorna på klitteholm som är mitt LÖVETHING just nu och bara keka choklad 8)
MUMMA !


Kommentarer
Postat av: Hanna

Snälla skriv oftare :) grymt bra blogg :D



men men till det jag ville veta vilka är med i ljrks dressyrlag? och med vilka hästar?

2010-12-12 @ 12:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

TILL BLOGGENS STARTSIDA
RSS 2.0