DET KOKAR ÖVER . .

guuud , känner mig helt . . . blää :s
har precis pluggat bilden.
det gick bra och jag kan det ganska bra nu ;)
men gud , allt bara kokar över :o
skulle faktiskt vara skönt med EN vecka då vi inte hade läxor eller prov.
asså vi har inte haft ledig veckan sedan . . .  nä jag kan inte minnas det !

aja !
just to survive , och denna veckan har ju gått så himla fort så det är ju fredag innan jag hinner blinka ;)

det gick bra på "programridningen" idag, fast natte var lite tjafsigt vilket han inte brukar.
men han har ju vilat i två dagar så det kan bero på det.
KM:et blir inställt pga vädret, så det blir ingen tävling förän till våren då :(

nu ska ja sova , i morrn blir upp as always men ofc ska ja kolla julkalendern !
men urs för att ta sig till skolan , bara kallt och eländigt ! xD


det blev en söt liten snöbild , fast jag ser nog inte lika entusiastisk ut när jag kommer ut i kylan ! xD
jag ser nog mer ut såhär . .

HAHA sooo me 8)


Kommentarer
Postat av: karin

Hej ja det e sååå diig ;)

2010-12-02 @ 08:27:49
URL: http://mittlivioord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

TILL BLOGGENS STARTSIDA
RSS 2.0