FINALY !

äntligen är man klar med alla läxor , allt pluggandet tar ett brejk på tre dagar ( på tok för få dagar om ja får säga min mening 8> )
guuuud vad skönt i morgon när förhören är överstökade . . .  ååh längtar verkligen !

idag så hoppade jag barbacka o.O
härre vad ja har ont i benen !! xD
haha det är inte lätt , spec inte på natte.

sen tränade jag travökningar också , det gick faktiskt jättebra ! :D
jag taggade honom jätte mycket i hörnet , red ut på diagonalen och taggade mer och sedan sköt ja iväg honom.
faktiskt riktigt nöjd över längningarna idag!

men ibland kan ja bara känna det kommer aldrig gå , ååhh jag kommer ingen vart.
och sedan så tänker jag på hur bra det gått med allt annat jag lärt honom och då blir jag positiv igen !! :D

nä , nu ska ja sova !
nattnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

TILL BLOGGENS STARTSIDA
RSS 2.0