HISS OCH DISS




♥ Schockemöhle! Älskar verkligen deras produkter, de är sjukt snygga!




♥ Scapa dressyrschabrak! Tycker de är jätte tuffa och snygga






♥ Eskadron täcken! De sticker ut och är sjukt tuffa!




♥ Boots! Ett par boots och benlindor = mumma! :D







* Såna här schabrak med över rundade kanter. Jag tycker faktiskt inte de är så speciellt snygga !



* En del mönstrade schabrak. vissa är skit tuffa medans andra inte alls är lika fina!


* Att ni är super dåliga på att komentera ibland :(


* Att jag inte kommer på ngt mer att dissa !

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag älskar Eskadron täcket i mitten!!!! <3 Jag diggar även bootsen! :) <3

2010-12-05 @ 20:40:25
URL: http://finasteponnyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

TILL BLOGGENS STARTSIDA
RSS 2.0