JULLOV ! ♥

äntligen jullov !

jag o jessie skulle gå till skolan i morse vid 20 i åtta . . men så kom vi på att vi började kl 9 så vi drog hem till mig en stund o sen gick vi.

skola var chill , vi städade i klassrummen , i skåpet och på våran våning.
ja va me i "suddipatrullen" o vi gick runt o suddade bänkar !! (H)

sen var mat - julgröööt som var som gelé . .

sen . . . delades betygen ut !!

men ja blev asnöjd med mina betyg . . typ VG rakt igenom , ett MVG (bild ;d) och två G.

nu ska alla ner o gå fackeltåg , o sen blire avslutning i gympasalen !

sooo nice !!

o sen fick jag TVÅ julklappar idag !!

av jessiepessie fick jag : Vita Globus Boots ♥
och av malin fick jag : en jättemjuk o fin borste med strassstenar ovanpå och en påsa med hästgodis ♥



får aldrig upp bild på vita boots!

Kommentarer
Postat av: Hanna

hha guuud jag döör :D jag sökte på Vita Globus Boots på google och första bilden var till Jessicas blogg :D

2010-12-21 @ 20:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

TILL BLOGGENS STARTSIDA
RSS 2.0