JULPYNTAT





såhär fint blev det hos nattsson efter att jag pyntat hos honom idag !
jag tog med mig massa grankvistar och snurrade dem runt gallret i hans fönster.
sen så klippte jag av toppen på granen som jag använt och satte fast den i gallret så att han kan stå och gnaga på den :')

när jag tog in natte för att borsta honom i gången bredvid boxen så såg han lite granris som stack ut genom gallret o han blev jätteglad o ville äta upp det xD

han stod o nosade på julstrumpan också , vem vet . .  han kanske ville ha sin julklapp idag redan ?

jag borstade av honom och gosade med honom , sedan släppte jag ut honom i hagen och han fick sin lunch.
nu sitter ja hemma , ska snart åka till jessie o ge henne sin julklapp ! :)
hon blir nog jätteglad !

sen så blire till o klä granen ikv !!
lägger ut bilder sedan , för självklart ska ja fota granen.

och ikväll blire uppesittarkväll o pappa har köpt lotter!
förra året vann jag faktiskt 100 kr (a)

men detta året kan jag ju lägga till ca 4 nollor till så blire en mille . . det hade inte suttit fel !



ha en super "dan före doppare dan"

Kommentarer
Postat av: Madeleinee :)

Fiint! :D Haha om jag skulle pynta med granris vid Bobbys box så hade han ätit upp allt till dagen efter :O

2010-12-23 @ 17:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

TILL BLOGGENS STARTSIDA
RSS 2.0