LÄSARFRÅGA

Snälla skriv oftare :) grymt bra blogg :D

men men till det jag ville veta vilka är med i ljrks dressyrlag? och med vilka hästar?

Svar:
åh tack , jag har haft en sorts bloggtorka nu det senaste :/ sorry ja ska skärpa mig ;)

i vårat lag var det i år(kommer antagligen fler 2011 då vi raggat upp en ny till vårat lag ;D):
Emmie (jag) - Nathan
Malin - Vanessa
Freja - Larina
Jessica - Zhaalaga / Lurifax 3 (jessica hade Luren nu under div 2 men innan har hon haft sin d-ponny zhaalaga.)


jag och nathan


jessica och Luren


malin och vanessa

sen har jag ingen bild på freja och vinni :/

Kommentarer
Postat av: Hanna

superkul att du tog upp frågan :) men hur många får det vara i ett dressyr lag eller är det typ fem som får vara med i ljrks?

2010-12-12 @ 17:04:27
Postat av: angelina

Eeeyy jag då??? Bitch jag ska också rida div 2 för ljrk nästa år<3

2010-12-16 @ 13:41:38
Postat av: angelina

HAHAHAHAHA ojjjj daaaaa läste visst fel xD

2010-12-16 @ 13:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

TILL BLOGGENS STARTSIDA
RSS 2.0