LÄSARFRÅGA

jag bara måste fråga om du har väst när du rider hemma och när du tävlar? det ser inte ut så iaf. :)

Svar:
nej du har allt rätt , jag använder väst när jag hoppar men aldrig annars.
Men jag har haft natte så länge , jag känner honom och jag vet med mitt omdömme att jag kan kontrollera en situation där han skulle bli skrämd eller något sådant. Och natte är världens snällaste och blir han skrämd så brukar han alltid stanna upp och stirra . .  så då är man ju förvarnad.

men det är alltid en säkerhet och väldigt bra att ha väst , men jag har valt att inte använda det i dressyr och vid uteritter.

men det är absolut upp till var och en om man skall ha väst eller inte :)



jag och genne i somras påväg ut i skogeen :D

Kommentarer
Postat av: Kaisa

men måste man inte ha väst när man tävlar? :O eller gäller det bara typ hoppning och fälttävlan?

2010-12-23 @ 13:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

TILL BLOGGENS STARTSIDA
RSS 2.0