LYCKAT TRÄNINGSPASS

idag gick det jättebra faktiskt !

Till en början så var han väldigt jobbig att rida , han var stel och ville inte alls jobba med mig.
jag red skänkelvikningar tills att det gick bra och sedan öppnor och slutor tills de gick bra,

sen red jag mycket i galopp för att få en stadig form på honom.
efter mycket övergångar så var han superfin och jag kunde hålla mycket lätt på handen.

jag red början av LA:P1 och det gick jättebra!

men ni skulle sett vad svettig han var när jag hade ridit klart , lille natte !

idag så hände det också lite grejer , först så upptäckte jag att natte hade ett sår på benenet närjag skulle hämta honom. men det var litet så jag tvättade det och tog jodopax på och sen la jag på en kompress under tiden jag red.

och det var inte riktigt malins dag idag , först så trampade vanessa henne på foten och sedan i ridhuset så halkade vanessa på något så hon gick omkull och en del av henne kom på malins ben så där fick hon ett blåmärket . . stackars malin o vanessa :(

som tur var så värkade ingen av dem ta så jätte illa av händelsen!

jag har verkligen JÄTTE ONT i halsen , kan knappt prata !!

så jag sitter och äter MASSA halstabletter

de är goda och jag tycker de funkar bra ! :D


Kommentarer
Postat av: Tess och Barifay

jag har huvudverk och förkyldning :(

2010-12-30 @ 19:34:50
URL: http://barifaytherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

TILL BLOGGENS STARTSIDA
RSS 2.0