ON OUR WAY UP

shubree !

dagens träningspass var med ett ord KLOCKRENT ! ♥

det började med att jag kom in i ridhuset då emelie hade släpat fram två hinder.
jag var med och hoppade några skutt vilket gick bra ^^

men natte blev väldigt pigg av att hoppa, då var han lite jobbig att arbeta med sedan!

jag jobbade iaf mycket med att korta upp honom och länga, ah övergångar helt enkelt med myyyycket uppsamling.
han blev superfin och trampade under sig ngt otroligt bra !
han gick i mycket hög och kompakt form och han gjorde några riktigt bra längningar faktiskt!

o sen i galoppen var han lika grööm som i lördags!
han kortade upp sig asfint och behöll den där höga och stadiga formen som han haft i traven.

så sjukt glad att jag har denna fina ponny !

känns värkligen som om jag hittat alla knapparna nu, nu skall vi bara vidareutvecklas och ha jäkligt skojj !


 

ägare till jordklotets finaste ponny 



Kommentarer
Postat av: karin

kul :D En fråga kan du komentera mitt inlägg o berätta hur man gör en ny kategori?

2010-12-06 @ 20:18:07
URL: http://mittlivioord.blogg.se/
Postat av: Angelina Svedbo

hahah emmie har du inte lärt dig ngt av att umgås med mej? Chopard är jordklotets finaste ponny!♥

2010-12-07 @ 18:13:23
URL: http://dressyrofc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

TILL BLOGGENS STARTSIDA
RSS 2.0