ROUND IT GOES

åh , måndag i morgon och jag skall ha matteprov . . yeaippiiii !
men , det är ännu en dag och snart är det JULLOV !

hoppas det inte blir mer prov o grejer denna veckan för då får ja ett sammanbrott !
skulle vara sååå skönt med en vecka då man inte behöver få ryck för att man kommer på att man skall plugga!

ngn som håller med mig ?

idag så släppte jag natte i ridhuset och så lekte vi jage .
han var jätterolig idag för han blev helt hingstig o sprang som en PRE typ XD
oså frustade han jättemkt !
så jag sprang o han galopperade efter mig o bockade o hela faderullan !
o sen när han minst anade så tvärvände jag o sprang åt andra hållet och då hoppade han rätt upp i luften o flööög iväg efter mig!
sötnooos ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

TILL BLOGGENS STARTSIDA
RSS 2.0