SKO SHOPPING

shuu :D
idag har jag shoppat skor och dush creme, hudkräm och deodorant.
skorna blev jag AS nöjd med , här får ni en bild:
Mod. 123, SOFTWALK

sen så köpte jag lite MASSA godis , för ikväll ska vi se på film ! :D

när jag kom hem så var jag sjukt trätt i benen !
HAHA jag blir alltid det när jag vart o handlat länge.

sen gick jag upp till stallet och mockade nattes box.
natte var helt blöt av all snö.

efter att ja mockat , fyllt på nattes hinkar med havre och fyllt på nattes halm påse så gick jag ner i ridhuset o hade en lektion.

efter det så var det skönt att få komma hem och dusha !
så nu sitter jag o bloggar , mitt hår luktar kokos ♥     . . .  och skall snart käka kebab pizza !

sen så ska vi se på filmen o käka goooodis (a)

tänkte att ja skulle skriva ett inlägg om foder och hur nattes foderstat ser ut och varför !

KOM IGEN O KOMENTERA NU ! 

Kommentarer
Postat av: Angelina svedbo

snajsiga skor ;D

2010-12-05 @ 19:55:35
URL: http://dressyrofc.blogg.se/
Postat av: karin

Snygga skor :) (Y)



Jag kan gissa att allt godis (nästan) va choklad xD

2010-12-06 @ 09:45:55
URL: http://mittlivioord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

TILL BLOGGENS STARTSIDA
RSS 2.0