Arab häst i väst - uppvisningen :D

hejsan :)
idag har jag varit på arabhäst i väst utställningen.
Natte kom senare eftersom han hade fått stå i transporten så länge om han vart med från början :)
och mamma hade glömt mina stövlar !! :O
såå , HAHAHHA
jag fick rida i gennes tretorn ! XD

men de var faktiskt riktigt sköna :D
på framridningen var han klockren !
värkligen så känslig och skit mjuk !
STOR tummen upp för det (y)
men när vi kom ut på banan blev han jätte seg , och blev väldigt rädd för blommor som hängde på insidan paddocken som bokstäver! xD
och jag red faktiskt fel , men det var ingen som typ märkte det , som tur var ! :D
men , om man bortser från att han var lite seg och felridningen så gick han jätte bra ;)
nu går han i hagen och tuggar nöjt gräs :)
lilla bebis ! (L)

nu skall jag kolla på lite tv och så har jag köpt en chokladkaka att mumsa på också! :)
ha en bra kväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

TILL BLOGGENS STARTSIDA
RSS 2.0