dagens dressyrpass

ja , idag gick det bara bra :)
han var liite trött efter igår lilleplutten, men han och jag kämpade på! :D
han gick i jättefin form och var väldigt framåt!
men han var jätte rädd för ena kortsidan , så varje gång jag kom dit slängde han upp huvudet och sprang i sluta ! XD hahaha
jag red igenom LB:1 och det gick kanon ;) förutom när han blev rädd på kortsidan vilket var lite jobbigt när man kom från ökad galopp !!
i morgon blir uteritt med malin och johanna på kvällen :D
sen skall vi sova över i min mormor och morfars stuga ! (y)
så mys :)
nu skall jag kolla på tv och äta lite godis , mer bloggande i morgon alltså :D
ha en fortsatt bra fredagkväll! :D:D
/EMMIE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

TILL BLOGGENS STARTSIDA
RSS 2.0