dagens träningspass :)

okey , idag blev jag huuur lycklig som helst ! :')
min häst e bäst ! (L)
jag börjar träningspasset med att direkt rida skänkelvikningar (råd från min tränare)han går skit fint i dem , o man bara "great" lixom.
jag gör skänkelvikningar i skritt och trav (gjorde några i galopp senare)
och så leder jag lite mer innertygeln när ja gjorde en volt typ , o VIPS så bara han "lossnade" han blev såå sjukt lyhörd och mjuk i halsen , gick i jäätte hög MJUK och fin form.
och han var lika fin i både galopp , trav och skritt.
från galopp kunde jag göra halt bara av att krama på yttertygeln ! :D:D
soo happy !
ah , fatta att jag avr lycklig :'D
min duktiga lilla kille :) <33
efter träningspasset så sköljde vi av benen med kallt vatten och sen kom hovslagaren för natte skall få nya skor (måste vara snygg på tävlingen , haha)
han var jätte duktig faktiskt ! :)
(han gillar inte så mkt att bli skodd så han kan hoppa runt lite men han har blivit jätte duktig nu)
sen gick jag och malin ner med natte och vanessa till betet igen :'D
och vi fick sällskap ner med cissi som tog kort på pollarna :)
japp ,
nu vet jag inte riktigt vad jag skall göra xd
men ikväll stängs frågestunden (kl 18.00) och svaren kommer !! :D:D
missa inte det säger ja bara ;)


en hästsko :)
natte har ngra som heter typ classic roller, men bara på frambenen tror ja xd
hhah ja har iiingen koll (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

TILL BLOGGENS STARTSIDA
RSS 2.0