god morgon bloggläsare :)

god morgon alla bloggläsare,
ännu en härlig dag! :)
idag blire träning för min och nattes del,
men ja tror inte att jag rider förrän ikväll för det är ju så varmt om dagarna! ._.
just nu försöker jag komma på ngt roligt att blogga om idag ! :)
kanske ta kort på lite olika saker , hmm jag får se ! :)
nä, nu skall jag gå ut i det fina vädret! :D
ha en fortsatt skön dag och komentera gärna om det är ngt speciellt ni vill att jag skall blogga om! =D
/EMMIE

jag och natte på arab utställning :) (nej det är inte mina tretorn, det är min kompis sofias men jag ahde gärna tagit dem, hur sköna som helst ^^)

Kommentarer
Postat av: sgge och funny

"nå..för söta får man vara så söt??!!<3<3;P"

2010-07-29 @ 15:36:05
URL: http://funnygirlsigrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

TILL BLOGGENS STARTSIDA
RSS 2.0