hoppa hoppa lilla loppa . .

ja , ni kanske undrar varför inte jag lägger ut så mycket om hoppning.
det är inte så att jag inte gillar att hoppa,
men natte har lite annourlunda hovar för han har ganska platta sulor och ganska tunn hmm vad heter det . .  vi säger "hov vägg" om ni fattar.
så på en djurklinik där vi har skott honom några gånger har vi blivit avrådda från att hoppa för mkt eftersom det inte skulle vara så bra för lilla nattes hovar .
att vi hoppade någon gång ibland var helt ok men att satsa på en hoppkarriär var nog uteslutet.
vi var där nu igen för ett tag sedan och skodde natte, och hans "hov vägg" har blivit tjockare tyckte hovslagaren, ah att hovarna har blivit "bättre" :)
så han sa att jag kan hoppa lite mer och så :D
ahhaha och nu när jag skall till och hoppa så är jag jätte nervös :S
förut var jag jätte glad i att hoppa ! :D
jag älskade att hoppa , jag kunde rida upp till en paddock barbacka och bara tjolahopp , hoppa en bana  på 80-90 cm xD
så det där med hoppningen tar jag det ganska lugnt med :)
men jag har absolut tänkt att börja hoppa lite mer, kanske komma ut på ngn enstaka hopptävling (börjar då med träningstävling så jag kan välja höjd själv)
har tyvärr inga bilder på när jag hoppar xd
men det kan fixas :D

Kommentarer
Postat av: Josefine

Va bra att det blivit bättre! :D

Men det är sjukt konstig att du inte har en enda hoppbild O.O

Nästa gång ska du minsann fota och lägga ut bildbomd när du hoppar! :D

2010-07-23 @ 11:19:18
URL: http://jossieochjessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

TILL BLOGGENS STARTSIDA
RSS 2.0