liten förklaring:)

för er som inte såg skillnad på gämförningsbilden från 2009-2010 så kan jag berätta vad skillnaden är,
han har mycket mer muskler på 2010 bilden,
och jag sitter mycket bättre på 2010 bilden också ,
och nej , jag tog nog inte de bästa skillnads bilderna ! xD
men det var typ den äldsta jag kunde hitta ,
för denna datan är ny sedan i våras , hhaha ah så där ahr ni en liten förklaring till att jag inte kunde hitta så gamla bilder
(2009 bilden är skickad av en kompis som fotade mig den dagen)
:)
men jag skall försöka rota fram någon jääätte gammal bild på andra datan där man värkligen värkligen ser ! :D
KRAM EMMIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

TILL BLOGGENS STARTSIDA
RSS 2.0