SUPER NATTE !

min polle var toppen idag ! :)
tränade lite för linda,
vi tränade mycket övergångar ,
vi gjorde mycket trav - skritt så att han värkligen skulle trampa under sig i övergångarna och inte stanna upp.
sen gjorde vi galoppp - trav och tränade där också på samma sak,
och sedan så bröt v i av till skritt och samma sak där ,
och OMG vad fin han var i slutet , jätte genomriden polle = lycklig matte :D <3
sen red vi lite öppnor och slutor , och det gick väl sådäär
men natte kan ju inte det fullt ut så det blir lixom att jag får lära honom lite mer , :)
men iaf , jag är SUPERDUPER NÖJD med idag ,
och sen efter träningen så red malin för linda också :)
sen släppte vi natte och vanessis i en hage , och de blev så glada över att få mat ;)
sen åkte vi till granngården ,
och jag skall ta ett kort och visa vad jag köpte , ja springer upp och gör det nu ! :D:D
vi hörs snart !
KRAM EMMIE


                                                     SUPER NATTE

Kommentarer
Postat av: michelledenbästa

jag kom på en sak :O

jag vill ha ett schabrak, täcke och matchande luva i dedär Spiderman grejen elr va S står för.. :D

2010-07-29 @ 22:21:23
URL: http://michellepetursson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

TILL BLOGGENS STARTSIDA
RSS 2.0