TÄVLING I MORRN ! :D

ah , i morrn blire tävling :)
idag har jag badat med thea på förmiddagen , vi badade hela tiden , simmade över sjön och hade jätte kul ! :D
jätte skönt att få svalka av sig när det är såhär varmt ! ._.
sen blev det till att fixa med natte , fast det gjorde jag inte förrän framåt kvällen för det var ju som sagt så sjuuukt vart idag ! xD
han gick superduper fint , så jag är riktigt taggad tills i morgon ! :D
sen fick vi bada honom , knoppa manen , fläta svansen, smörja utrustningen, packa transporten m.m :)
sen innan vi gick så natta vi honom o han fick kvällsmat så han är riktigt taggad han med ;p hahah
så , n ska ja slappa och sen ska jag sova så jag inte är trött i morrn ;)
behöver värkligen all energi som ja har ! O.o
sov sött ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

TILL BLOGGENS STARTSIDA
RSS 2.0