TÄVLINGSDAG

japp , idag vare tävling i Färgelanda :D
jätte kul å träffa alla roligt folk ! :)
åkte kl 9 med jessica hack i häl :p
hahaha kan ju säga att vi hade inte lite kul när vi åkte dit , spec när en traktor blockerade vägen x'D
när vi kom fram så vare chill i ungefär en halvtimma , träffade alla från sotenäs :D Therese skulle vart med o tävlat men bengtsson hade ömmat så hon fick stryka sig :( <3 men hon kom med o kolla lite så det va kul! sen började ja lasta ut natte .
det var inte lika varmt som gårdagen , men fortfarande riktigt varmt O.o
på framridningen trodde jag att ja skulle blir galen av värmen xD
innan start red ja runt i collectingring och pratade lite med linn , trevligt ! :) (y)
sen blev det till å rida in på banan , ritten gick la sådär , han va ganska seg och jag var ju hur svettig som helst typ x')
men ritten räkte till 61% och en andra placering :D:D
efter ärevarv och så ställde vi in natte i transporten o han fick äta lite mat ;) och vi gick till cafeterian och åt våran mat med jessica och hennes mamma =D
satt o pratade lite o taggade inför nästa klass.
träffade linnéa och Dobbie sen oxå, :D
på framridningen vare lika varmt som förut , xD
o han var seg där igen !
ja tyckte att ritten gick ganska bra faktiskt :)
och när ja får protokollet får jag en stor chock ?! ;o
jag fick 55% . . .
det trodde jag värkligen inte , känns som om nästan varje gång jag tycker att det gick ganska bra så går det dåligt ! XD HAHAHHAHA, men aja ;)
bara ännumer taggad till nästa gång :p
sen bara ja chilla runt (H)
beta me natte , stod och pratade med linnéa , en medlem i fuxklubben ;) haha <3
men men , en riktigt rolig dag faktiskt :D:D
blev inte så mkt bilder denna gång men kanske att de blir en film på yt :D
ja säger såklart till då ;)
ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

TILL BLOGGENS STARTSIDA
RSS 2.0