tisdag kväll :)

hejsan , :)
nu har jag absolut mer att updatera om ;)
red ut med malin och freja klockan 5.
vi red till sjön , och red runt den och upp i skogen , hahah o ja virrade bort oss lite , men som tur var så dök gps:en i mig själv fram o vi hittade :p
en jätte härlig tur , inte för varmt , inte för kallt :D
i morgon blire falsterbo :D:D
har packat allting nu , :)
nu ska ja sova så jag inte är så trött i morgon :)
jag kommer ju inte kunna blogga nu när jag är borta,
men när ja e hemma igen kommer jag har MYCKET att blogga om :D:D

kom gärna med förslag på vad ni vill läsa om i bloggen ;)
alltid bra att veta vad mina läsare vill läsa om :p

godnatti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

TILL BLOGGENS STARTSIDA
RSS 2.0