vilse i skogen . .

haha så kändes det nästan idag ! xD
idag blev det ingen träning ,
jag och malin red ut en sväng istället och så blire träning på torsdag och fredag ist ;)
aja , vi red ut och så svängde vi inte på en jätte mysig skogsstig (en sån där barrstig) men när ridit bara kanske minder än en kilomenter så är det nervälta stockar ivägen och man kommer värkligen inte fram , så vi vände och red upp på en annan stig så man kommer tillbaka till vägen igen, sen tänkte vi ba "idag får vi motionera dem lite" så vi tänkte rida en annan stig som går precis bredvid den andra stigen.
haha men vi red fel och hamnade på den andra stigen igen ! XD
o vi baa "öööuuum , men ska man inte ner här?"
men sen hittade vi rätt och lunkade sedan hemåt, och sen sa vi att "vi rider bort dem till stallet så får de sova i sina boxar innan träningen i morrn"
så vi red upp dem och så fick de gå in i sina boxar :)
haha o så sa jag till natte när jag släppte in honom 
"du får gå in på ett villkor, att du inte skiter ner de nyskurade väggarna" xD
hahahahah 
men nu står de och mumsar på sitt hö :)
nu skall jag äta middag , vet inte riktigt vad det blir, 
hahah en överraskning (a)

bloggar mer sedan! :D
/EMMIE 

ingen bild från idag, men det var en uteritt iaf ^^ hihi :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

TILL BLOGGENS STARTSIDA
RSS 2.0