dagens

dagen har varit bra ,
vi börjar med det allmänna:
vart i skolan ,
på luch rasten gick jag , savannah , johanna och jessica ner till till byn o köpte glass :)
sista lektionen var gympa , och efter fick våra konstiga killar i klassen för sig att det var VÄLDIGT kul att hälla vatten över varandra och FRÄMST oss tjejer -.-
o när ja hade bytt om o var påväg hem så cyklar ja o jessi sitter på pakethållaren , o då kmr en o häller vatten över oss , o sen anföll en masssa andra mig med vatten , ja var genomblöt när ja kom hem ! XD

red också idag ! :D
dressyrtränade lite för jag har ju inte kunnat rida så mkt den här veckan pga studentfirandet för min kusin ! SÄG GRATTIS TILL FRANSAN , HON HAR TAGIT STUDENTEN , FYFAN VAD HON ÄR BRA ! (L)
aja , han var SJUKT FIN !
jätte mjuk o bärde sig jätte bra,
red igenom LA , och ärligt talat , det var en av de mer bättre igenomridningen av LA ja ngnsin ridit ! :D
ja tror ja KANSKE kan ha kmit på ngt för att få honom att länga ut steget mer ! :D
p.s om någon har ngt tips om hur man kan lära och tränat upp sin häst att länga på steget i ökad trav så SÄG ! :D
o han gjorde skänkelvikningarna jätte fint och ryggade jätte rakt o bra ! :D

toppen träning helt enkelt :D
mend det var väldigt varmt !
nu är det helg och jag ska slappa och mysa i sommarvärmen ! (H)
ha en härlig fredagkväll !



skrittar fram på natte och solen skiner :)


min goda glass, smak ; melon och "regnbåge" mums =) 



Kommentarer
Postat av: karin igen xD

hej emmie. Vem e det som e bakom bilden?

2010-06-04 @ 22:18:12
URL: http://www.bilddagboken.se
Postat av: emmie

SV Karin: det är johanna :)

2010-06-05 @ 16:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

TILL BLOGGENS STARTSIDA
RSS 2.0