fotandet idag !

hejsan ,
gick upp kl 7 i morse för att göra mig iordning ,
var i stallet vid 8 o riggade upp mitt och jessicas fotostånd.
jessica kom o vi installerade fotoshop osv.
snart drog tävlingen igång och jessica rusade ut på banan för att fota ekipagen :D
efter typ 2 klasser var det dags att ladda in de nya bilderna , byta minneskort o så skulle jag ut och fota :)
jätte kul var det och fick många bra bilder (y)
ska se till att skaffa en egen system , får kolla olika affärer , blocket osv (har ni ngt tips om vart man hittar dem ?)
det var lite stressigt ibland men till slut fick vi lite koll på alla bilder ! XD
vi fick faktiskt många sålda till ett lagom pris , 40 kr för 10x15 bild och 80 kr för en A4 . (a)
och vi sponsrade vinnaren i KM:et med en gratis A4 bild :D
så grattis till Sofia Andersson och Curro , som vann för privathästarna och Klara Wassénius och Tuffy som vann bland lektionshästarna :D
men när vi hade en massa köpare vid ståndet började skrivaren att dampa och bilderna blev  . . . .. ROSA ! ;s
men vi ska skriva ut dem o ge dem till köparna  i stallet ngn dag i veckan ;)
en riktigt rolig foto dag ! :D
hurra för oss käre affärspartner jessica ;) haha

smakprov från dagen kommer , men jag har dem på den andra datan som ofta är uptagen , men ja ska skynda mig , påminn mig om ja skulle glömma det ;)



Kommentarer
Postat av: Josefine

Hur lyckades ni få fotojobbet? o.O

Jag funderar lite på hur jag ska sätta fart på min fotokarriär XD

2010-06-06 @ 21:54:22
URL: http://jpehhhrson.blogg.se/fantasia/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

TILL BLOGGENS STARTSIDA
RSS 2.0