lördag

hejsan :)
vaknade vid 10 i morse.
var ensam för mamma skulle precis gå till mormor och morfar för att bygga på nya sadelkammaren och pappa och robin avr på golftävling.
så ja gjorde mig iordning och åt lite frukost.
sen gick jag upp till stallet.
jag red bort till mormor och morfar och släppte natte i en av deras STOOOORA hagar, han blev jätte lycklig när han fick en bamse hage för sig själv ;)
sen åt jag lite lunch hos mormor och morfar .
sen hälsade fransan och marcus på när ja fixad iordning natte för att rida hem igen :)
o när vi kom hem fixade jag lite i stallet och sen gick jag hem :)
å så bytte jag om o gick o köpte lördagsgodis :]
det blev marabou med hallon och youghurt (köper bara den nu för tiden, den är as god ;p) och ja kände mig på väääldigt glasshumör , så ja köpte en magnum strawberry white eller vad den nu heter , och den var jätte god den med ! :)
nu sitter ja hemma o ska snart upp till stallet och ta in natte tror ja ;)
här kommer lite bilder ifrån dagen :D
enjoy . . 

 
jag rider bort till mormor och morfar :)


min nöjda lille prins i hagen ^^


hela den här hagen och upp i skogen en bit typ hade han å käka på , fast han kände sig nog lite ensam :d


muuums !


min goda glass =)


mina fötter =D hade inget för mig haha

hoppas ni gillade bilderna , glöm inte att komentera :D
ha en trevlig lördagkväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

TILL BLOGGENS STARTSIDA
RSS 2.0