min kaniner

vissa kanske inte visste det , men förutom min nathan så har jag två kaniner ! :D
Nina och Nilla heter dem och de är så söta (L)
Nina är en hermelin fusch (jag vet inte hur det stavas)
och Nilla är en dvärg vädur :)
Nina är 7-8 år gammal och Nilla är 6-7 , Nina är jätte lugn och snäll , men hon kan vara ett riktigt busfrö ibland ;)
nilla är däremot lite tvärtom , hon är lite gaalen :D
hon är riktigt busig , och kan ibland vara lite ettrig , men det är bara när man ska ta ut henne från buren , hon gillar inte det :p
men när man håller henne ute är hon såå go , hon klättrar på en och slickar en på näsa :p
och de är jätte tama :D
jag kan släppa ut dem i trädgården och de stannar ! :)
fast ibland springer de in till grannen och slappar under deras lilla stuga , men de springer alltid in när de vill ;p om man har varit i stallet eller så , o när man kommer hem ligger de oftast under äpple träden eller under balkongen och slappar ;)
här får ni några bilder så dem när de "slappar" i sommarvärmen :)

BILDER PÅ NILLA:

 
Nilla , gillar hennes "frilla" ;p hahah :)


snuttan , (L)

BILDER PÅ NINA:


Nina den fina =)


gosan :)

det var bilderna :D
hoppas ni tkt om dem ^^


Kommentarer
Postat av: ellen

naaw vad söta de är <3

2010-06-04 @ 18:39:01
Postat av: din tess <3

naww nutteplutt så söta! <3

2010-06-04 @ 21:40:22
URL: http://tessanhagglund.blogg.se/
Postat av: karin

söta bilder <33

2010-06-05 @ 19:07:43
URL: http://www.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

TILL BLOGGENS STARTSIDA
RSS 2.0