nathan , onsdag

idag tränade jag dressyr i paddocken. 
tränade mest med galopp arbetet med övergångar, serpentiner och i slutet gjorde jag några inridningar i galopp. 
det gick jätte bra och han var jätte fin.
sen gjorde jag lite skänkelvikningar , dem gick sådär.
i högervarvet tvärade han mer än i vänstervarvet. 
och så gjorde jag ryggningar och det gick suveränt , han ryggade rakt och ganske bestämt bakåt (y)
litet tittig var han, han var rädd för en sten, typ ngn brunngrej, massa plankor och typ buskarna , tror det var ngn katt där eller ngt :p haha
red igenom LA och det gick bra , men han blev lite springig ibland , :d
i morgon skall jag åka och träna för anna ;D det skall bli kul =)
i morgon är det fotbolls turnering i skolan :)
det skall faktiskt bli kul , 
och på fredag är det skolavslutning , vilket innebär . . . SOMMARLOOOOOV ! (L)



 

Kommentarer
Postat av: karin

sommarlov <333333333333333333333333

2010-06-09 @ 20:19:39
URL: http://www.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

TILL BLOGGENS STARTSIDA
RSS 2.0