nathan tisdag

idag blev det tömkörning för min och nattes del ,
har inte gjort det på jätte jätte länge ;o haha
ja kan ju inte säga att det gick helt fenomenalt strålande men det gick hyffsat :)
mina linor är ju så sjuuuukt långa och de är jobbigt -.- xd
men ja överlevde ,
först skrittade jag fram i typ 10 min ,
sen körde jag lite skritt arbete och han var jätte duktig och gick jätte fint o jobbade på ;)
sen började det att regna ! XD
så jag gick in i ridhuset och fortsatte med lite trav på volten.
det gick bra det med men han ville bryta av lite för ofta ! ;d
det blev ingen galopp idag , men det kommer ;)
jag skall försöka tömköra lite oftare för det är ju sjukt bra muskeluppbyggande :D
sen släppte jag honom i ridhuset och han fick springa några varv , men han var INTE på lekhumör , han var lite tråkig ;p
sen var man i stallet och fick trevligt besök av jessica (Y)
vi satt i cafet en stund och läste Min Häst (wow ,det var lääänge sedan ;o) och snackade ,
och sen drog jessica mig ur soffan ?! O.o hahahha

men ni får ha en fortsatt go dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

TILL BLOGGENS STARTSIDA
RSS 2.0