nathan , torsdag

idag vare iväg och träna för anna :)
och malin åkte med som sällskap (y)
hade fotbolls turnering så vi slutade vid 1 , vårat lag kom 2:a :)
sen gick jag upp till stallet och gjorde iordning natte.
sen bar det av bort till anna!
idag red anna lite på natte ,
han gick aaas fint!
och sen vare min tuuur :p
ibörjan gick han la hyffsat men bara efter några minuter så gick han HUR FINT SOM HELST !
hur hög form som helst och jääte fint steg.
vi gjorde öppnor och slutor och tränade delar ur LA , sen red jag upp LA för anna . :)
det gick skiiiitabra !
och vet ni vad ?
natte har ju haft det så svårt för att öka på traven riktigt , njao , inte idag iaf!
för han LÄNGDE värkligen , asså ja menar inte att ja luftade mig bakåt o gav honom lite eftergift så han kunde speeda på lite , han hade hög form och strräääckte värkligen ut bena :D
tjoho !
TACK ANNA ! :D
och natte bästa mooolen (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

TILL BLOGGENS STARTSIDA
RSS 2.0