Nathans träning idag

idag red jag på en mysig skogstur med Malin och Vanessa :)
mysigt värre , vi red upp till sjön och hästarna fick dricka lite (fast Vanessa vägrade att gå i x'D)
när vi kom tillbaka var alicia kvar i stallet sedan tävlingen och väntade på sin mamma som skulle hämta henne och Mary :)
jag och malin mockade o jag lyckades på ngt sätt att skvätta torv i ansiktet när ja öppnade en ny torvbal , såklart blev det mycket skratt från malins sida iaf :p hahaha XD
sen smörjde vi lite grejer och så :)
vackert vackert ;d
sen gick jag hem men då var malins bröder hemma hos oss och lekte med min lillebror , då kom malin hit o så körde vi kurragömma , GÖTT ! (y)
ikväll blire bara slapping för min del (H)
i morgon är det fördjupningsdag !
jessica och jag kör på draaaaama ^^

vad skall ni göra i morgon ? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

TILL BLOGGENS STARTSIDA
RSS 2.0