tävlingen!

hejsan .
idag vare tävling i grästorp då ,
först startade jag LB , det gick jätte bra på framridningen men på banan så blev han lite slö ,
och så var det stooora vattenpölar på banan som han hälst inte ville gå i! xd
men det gick hyffsat och fick 64% och placerade mig på en 8:de plats av typ 31 starter (vet inte exakt hur många det var men det var mellan 30-32 st)
så jag är allt nöjd ;)
i la:n så var jag jätte nöjd , förutom ena skänkelvikningen! XD
men iaf , det är våran andra lokala LA och jag fick 60% så jag är värkligen as nöjd :D
therese vann både LB:n och LA:n och Linnéa kom 2:a i båda klasserna också! XD ;)
jessica och malin var också där och red LC och LB :)
och de kämpade grymt och fick fina ritter de med =)
nu har ja iaf packat upp allt och ska nu se på tv :)
robin var nere på lj-dan och han vann en såndär JÄTTTTE STOOOOR chocklad kaka (eller kartong ?! XD)
som vi säkert ska smaka på ikväll , NU ÄRE SOMMARLOV ! :D

så ha det bäst !

Kommentarer
Postat av: din tess <3

grattis till placerningen, jag vill med ha sommarlov nu!!!!!!!!!!!! <3

2010-06-12 @ 21:18:52
URL: http://tessanhagglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

TILL BLOGGENS STARTSIDA
RSS 2.0