god morgon :D

klockan är nu 8 och jag ligger och slappar i sängen ,
då frågar vi säkert :
"men emmie , ska inte du till skolan"?
då svarar jag nöjt ,
"vi har friluftsdag"
jo det är såhär, att på våra friluftsdagar kan man välja "egen ridning" så om du har en häst, foderhäst , sköthäst m.m så kan man välja att rida på den hemma ist ,
så slipper man åka ngnstans .
jag och jennifer skall upp till stallet vid 9 och rykta o greja med min älskade duktiga lille skrutt och kl 10 ska vi rida ut på en mysig tur ,
vi funderar på att dra till kolbengtserödssjön (vet inte riiiktigt hur det stavas) och där ska vi rida till ett badställe o fika och kanske att natte vill ut och leka i vattnet , det brukar han vela :d
sen ska vi rida tebax o äta lite lunch i cafeterian .
vet inte vad som händer sen , men men :d
det komemr bli en riktigt trevlig dag iaf (y)

hoppas ni får en härlig dag bloggläsare :D


jag och min duktiga nathan på bild (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

TILL BLOGGENS STARTSIDA
RSS 2.0