godkväll

ligger i sängen med datan i famnen ,
i morrn äre fredag , sista dagen i skolan för veckan !
tjoho !
tränade med natte i paddocken , han gick jätte fint ,
fick ridit igenom honom riktigt bra faktiskt , så duktig var han o kämpade så att svetten lackade (nejdå , det var inte bara han ! ;s jag var med ett enda ord S.L.U.T.K.Ö.R.D hahah xD)
ska starta en liten klubbtävling till helgen för att ja inte kunde åka till årekärr som planerat ;p
skulle kört LA men ingen ska ju vara med i LA:n ?! :o
trök å tävla klassen ensam , så ja kör på LB ist ;)
sen är det friidrottsdag på måndag , jag o jennifer ska ha egen ridning (det betyder att om man har en häst kan man få vara hemma och rida den , o jennifer ska ha det med det med mig) och vi ska ha det lika myyys som förra gången ;)

tänkte bara köra en liten hiss och diss nu när jag inte har ngt att göra ;d

HISS
*min skolavslutnings klänning , love it !
*sommaren är påväg !
*att jag o jennifer ska ha det bäst på måndag !
*att det går så bra för mig o natte (L) (nej , man ska värkligen inte klaga där inte . ;d )
*att ni underbara läsare läser bloggen ! vilket gör mig jätte glad = jag updaterar mer (y)

DISS
*att det regnade idag , buhuu
*att jag mååste hitta skor ! ;s
*jag är sjukt sugen på glass -.^

ha det bäst bloggläsare !



slänger upp en bild på min prins också ! (L)
fotot är taget av duktiga fotarn Cecilia Jacobson ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

TILL BLOGGENS STARTSIDA
RSS 2.0