TÄVLING

startade bara LB , inga skulle vara med i LA xD
men han kändes sådär ,
red fram där inne och underlaget är ganska hårt . .
men måste säga att han var lite hängig i munnen , tog tag i tygeln ibland ;/
aja , 
red LB:n då och fick bra procent som jag är nöjd med :)
68,26% typ (är inte så säker på hundradelarna)
ah , 
så jag vann klassen (bland privatryttare)
(y)
sen kom ju min bäästaste sofia knasboll genne dit o hängde med mig (L)
har saknat henne ngt sjuuuukt ! <3
och efter tävlingen , när vi skulle gå upp med min duktiga dressyrfnupp till polle till hagen , så gick vi upp nästan till skarsjön och bara pratade om "gamla tider" ;d
ååh saknar det ngt sjukt ,
sen gick vi ner till paddocken o kollade på WE tävlingarna som fortsatte (klubben har nu Working Equitation tävlingar , och för er som itne vet rider man först ett dressyrprogram och sedan en teknik bana , då man ska rida små volter , göra skänkelvikning mellan en bom typ , hämta saker , rida med ett långt "spjut" och få igenom den i en rund ring ovanför en kossa m.m ) riktigt kul såg det ut att vara , och det gäller att man har pli på sin polle , (måste säga att natte MÅSTE träna på att stå still hahahahah)
tävlingarna höll på fram till 5 typ ! O.o
fick inte så många bilder , men några är det och så kanske det kmr en film :)
jag säger till er då såklart ;)
men en riktigt trääävlig dag hare vart ! ;)

ha det bäst !



bild från tävling på tjörn , kom 3:a då ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

TILL BLOGGENS STARTSIDA
RSS 2.0