tisdagkväll , chill (H)

sha ,
ligger i sängen och kollar lite bloggar och så :d
sitter o kollar igenom lite komentarer på bdb ,
tänkte också säga att det är sjukt kul att ni läser bloggen så bra som ni gör ! :D
det gör en riktigt glad ,
men ja tycker allt att ni kan komentera mer ;p
hehe ,
jg vet en iaf som är GRYM på att komentera , och det är jossan :)
som faktiskt hjälpt mig en MASSA med min blogg och gjort min header grej :p
stort + till dig jossan :D

kör en liten hiss och diss ang de dagarna som gått i veckan och det som skall hända.


HISS
* att sommaren faktiskt är påväg !
* att det bara är denna veckan + en vecka till och sen är det skolavslutningsvecka ! <3
* att ja skall med therese på div1 final på söndag ! (vilka drar dit ?)
* att ja har så grymma bloggläsare ! (L)

DISS
* vad var det för knasigt väder vi hade idag ?
* att de sista veckorna sniiiglar sig fram
* att vi slutade halv 4idag , -.-

men ha en fortsatt go kväll !



hihi , såhär REN var natte i helgen . men vad gör man inte för sin älskade polle ! (L)

Kommentarer
Postat av: din tess <3

va fin du fick din polle :D

jag ser fram emot att få träffa dej på söndag <3

2010-05-26 @ 13:09:54
URL: http://tessanhagglund.blogg.se/
Postat av: Karin

hehe rolig bild xD

2010-05-26 @ 15:14:38
URL: http://www.bilddagboken.se
Postat av: Josefine

Hihi jag är bäst :D

2010-05-26 @ 17:43:22
URL: http://jpehhhrson.blogg.se/fantasia/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

TILL BLOGGENS STARTSIDA
RSS 2.0